Spring naar inhoud

Hypnotherapie

Echte hypnose is de meest sterke tool die je van jezelf al hebt: de innerlijke kracht om dingen te bereiken die je werkelijk nooit voor mogelijk hield. Zeg maar “je beste ik”. Echte hypnose is dus geen langdurende ontspanningstherapie, waarbij je misschien wel in een staat van trance en/of hypnose zou kunnen gaan. Nee, echte hypnose gaat direct naar de oplossing om het zo snel en effectief mogelijk blijvend op te lossen, wat het issue ook is!* Het is volgens onze cliënten een werkelijk unieke, mooie en ingrijpende ervaring met

directe resultaten.afspraak_button_hypnose_denhaag

Het medische model staat hoog in het vaandel in onze westerse wetenschappelijke cultuur. Typisch genomen wanneer iemand bijvoorbeeld pijn heeft worden deze symptomen behandeld met medicijnen. De pijnsymptomen worden gemaskeerd om het lijden te verzachten. Dit is niet het geval bij hypnose. Bij hypnose wordt de veroorzaker, en daarmee de gevoelens c.q. emoties aangepakt. Als het ware ge-“reset”. Hierdoor hebben we het probleem meest opgelost vanuit de wortel voor langdurende resultaten

zonder bijwerkingen.

De vorm van directe hypnose die wij beoefenen wordt ook wel de nieuwe genezingsrevolutie genoemd, gezien het directe aanspreken van de immense mogelijkheden van ons onderbewustzijn, hoe vreemd dit nu ook bij je kan overkomen.* Daarmee is in de meeste gevallen je zoektocht voorbij en kunnen de volgende minuten je leven VOOR ALTIJD veranderen.* Klinkt dat te goed om waar te zijn? Kijk dan snel bij onze persoonlijke recensies of onderstaand en overtuig jezelf*.

Hypnose is echt de snelste, eenvoudigste en meest effectieve manier om permanente verandering in je leven te bereiken*.

Wist je bijvoorbeeld dat…

• Wij jaarlijks duizenden mensen helpen
  • Ons gerenommeerde Hypnose Praktijk bestaat uit de beste hypnose experts van Nederland?
  • Echte hypnose vaak maar uit 1, soms 2  sessies bestaat*
  • Echte hypnose levens meestal snel en blijvend verandert*
  • Echte hypnose bij de juiste motivatie een zeer hoge succesraten heeft*
  • Echte hypnose vele malen sneller werkt dan psycho- en gedragstherapie*